30 Mart 2013 Cumartesi

Sebamed Ürünleri İle Bakım

Her birimizin inandığı, güvendiği bir bakım markası olması gerekli aslında. Benim için o markalardan biri sebamed. Biri diyorum çünkü, her bir üründe öne çıkan marka farklı oluyor. Ama ürünlerini rahatlıkla tercih edebileceğim bir numaralı isim; Sebamed.

Cilt tedavisi geçirmiş biri olarak cildi korumanın ne derece önemli olduğunu kavrayanlardanım. Keşke diyorum tedaviye gerek kalmadan önce daha iyi baksaymışım cildime. Zira cilt tedavisi çok rahat bir süreç değil. Aşırı kuruluk, burun içi çatlamalar gibi bir sürü sıkıntı geçirdiğim bir dönemden sonra bebek poposu kıvamı dediğimiz hale getirebildim cildimi.

Peki cildimize bakmamız konusunda Sebamed bize neler sunuyor?

Cilt Temizleme Köpüğü

Hiç tereddüt etmeden kullanmaya başlayıp çok memnun kaldığım bu ürünü şiddetle önerebilirim. Fakat unutmamak gerekir ki her ürün herkese iyi gelecek diye bir şey yok. Cilt tipinize uygun ürünler seçmeyi ihmal etmeyin.


Gece ve Gündüz Kremleri

Kremlerde cildinize uygun olanı seçmeye dikkat ediniz. Yaşlanma karşıtı kremleri de bulunan Sebamed ürünleri her cilt tipi için de ayrı kremler sunuyor. Demekki, önce cildimizi tanımamız gerekiyor.




Özellikle tanıtmak istediğim ürünler bunlardı. Fakat Sebamed güneş kremleri yüksek faktörlü seçenekleri de olan koruyucu etkisini bizzat deneyip onayladığım güneş ürünleri ile de ilginizi çekebilir. 


Fiyatlar ise cep yakacak cinsten değil. 5tl fazla verin ürününüze güvenin diyerek bu bakımlı geceler diliyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder