18 Temmuz 2013 Perşembe

2013 Gözlük Modası

Aslında bu başlığı yazmak için geç kaldım ama belki hala benim gibi bu yaz için güneş gözlüğünü beğenip alamamış yani geç kalmış olanlarınız vardır.

Yaz gelince en önemli aksesuarımız tabiki gözlüklerimiz oluyor. Güneşin gözleri ağırtan parlaklığından korunmak asıl amaç olsa da gözlük yaz güzelliğinin de tamamlayıcısı. Böyle bakınca fiyatların yüksekliği biraz daha anlam kazanıyor :) Aslında gözlük alışverişini kışın son aylarında yapmak çok daha avantajlı lakin yok ben illa da yeni sezon takmak istiyorum diyenler için yüksek fiyatlardan gözlük almaktan başka çare maalesef yok.

Aslında indirim sitelerinin günden güne artması ve aralarında gerçekten güvenilir sitelerin olması ile gözlük alışverişinde de indirim yakalamak kolay. Yaz başladığından beri mutlaka her hafta çok bilindik indirim sitelerinde çok sevdiğimiz gözlük marka ve modellerini indirimde görüyoruz.

Ve gelelim 2013 sezonunun moda gözlüklerini. Bu sene görünen o ki en göz çarpıcı model yuvarlak gözlükler. Zerrin Özer ile bütünleşmiş olan bu modeli sokaklarda sıkça görür olduk artık.



İşte en bilindik markalardan biri olan ray-ban'ın yuvarlak Zerrin Özer ya da diğer model adı ile John Lennon gözlük modelleri


Tabiki bu yılın tek modası yuvarlak gözlükler değil ama hafta sonu kıyafet kombinlerine çok yakıştığı için aksesuar raflarımızda bir tane bulunmasının kimseye sakıncası olmaz :)

Benim favorim olan kemik gözlüklerden bahsetmezsem olmaz tabiki. Kocaman kemik gözlükler özellikle kahve tonlarının sarışınlara çok yakıştığını düşünüyorum. Bu konuda y-london modelleri oldukça iddialı ve şık.




Ve işte yılın benim pek içime sinmeyen ama genel olarak çok beğenilen modeli: Aynalı Gözlükler









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder