11 Nisan 2013 Perşembe

Farklı Olmayı Sevenlere

Bazen dolabı açıp, uyumsuz görünen parçaları bir araya getirip aykırı kombinler ortaya çıkartmak çok eğlenceli oluyor. Ve ortaya hiç umulmayam mükemmel görüntüler çıkabiliyor. Ben bunu her daim yapanlardan değilim, sanırım risk almaktan çok hoşlanmıyorum kıyafet konusunda. Ama risk alıp, yakıştıranlara da hayranlık duyuyorum.

Belki sizlerde farklı şeyleri bir araya getirip denemeyi seviyorsunuzdur. Ya da değişiklik yapmanın, farklı görünmenin nasıl bir şey olduğunu denemek istiyorsunuzdur. Bu yüzden bana farklı görünen bazı kombinleri sizlerle paylaşmak istedim. Eminim aralarında dikkatinizi çekecek olanlar vardır.

Şimdilik sadece içime sinen kombinleri paylaşıyorum. Gözüme takıldıkça sizlerle paylaşmaya devam :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder